0,5 l glass kjøpt på Bierhalle.
Fruktig bananaktig smak, ikke så mye sødme.
Lett og friskt, godt øl.
Weisse
Leave a reply
0,5 l glass kjøpt på Bierhalle.
Fruktig bananaktig smak, ikke så mye sødme.
Lett og friskt, godt øl.